Social Buttons

header ads

بعض لوگ نماز کیوں نہیں پڑهتے ؟

*بعض لوگ کیوں نماز نہیں پڑهتے ؟*

ایک دوست نے اپنے نماز پڑهنے کی یہ وجہ بیان کی:

*بہت آسانی سے میں نمازی بن گیا-*

ایک دن میں کلاس میں بیٹها ہوا تها اور میری کلاس کا مضمون *علوم دينی* تها- جب استاد کلاس میں تشریف لائے تو انہوں نے شاگردوں سے سؤال کیا:

*آپ کی نظر میں کون لوگ نماز نہیں پڑهتے?*

ایک شاگرد نے بڑی معصومیت سے کہا:

جو لوگ مرگئے ہیں وہ نماز نہیں پڑهتے❗

دوسرے شاگرد نے  شرمندگی سے جواب دیا:
جن لوگوں کو نماز پڑهنا نہیں آتی❗

تیسرا بچہ اپنی جگہ سے کهڑا ہوا اور نہایت معقول جواب دیا:

جو لوگ مسلمان نہیں ہیں وہ نماز نہیں پڑهتے❗

اسی طرح ایک اور بچہ نے جواب دیا:

جو لوگ کافر ہیں وہ نماز نہیں پڑهتے❗

اسی ترتيب سے پانچویں بچہ نے جواب میں کہا:

جو لوگ خدا سے نہیں ڈرتے وہ لوگ نماز نہیں پڑهتے❗

تمام شاگردوں نے اپنے نظريات بیان کردئیے-
لیکن❗

*میں سوچوں میں ڈوب گیا*

کہ میں ان میں سے کونسا ہوں؟

آیا میں مرگیا ہوں ؟
نہیں تو!

کیا مجهے نماز پڑهنا نہیں آتی ؟
آتی ہے.

آیا میں  مسلمان نہیں ہوں ؟ الحمداللّٰه كہ ہوں

کیا میں اپنے پروردگار سے نہیں ڈرتا؟
ڈرتا ہوں،

آیا مگر میں کافر ہوں ؟ نعوذباللّٰه

پهر میں کیوں  نماز نہیں پڑهتا ؟

میں اپنے آپ سے کہنےلگا:

اگر قبر کی پہلی رات مجهسے سوال کیا گیا كہ:
تم زنده تهے.

نماز بهی آتی تهی.

مسلمان بهی تهے.

اللہ سے ڈرتے بهی تهے.

پهر بهی تم نے نماز کیوں نہیں پڑهی ⁉

میرے پاس کیا جواب ہے...کیا کہونگا میں آخر؟ 

جهرجهری آگئ مجهے, اور اسی دن مصمم ارادہ کر لیا کہ اب کبهی نماز ترک نہیں کرونگا.

صرف ایک  مصصم و سنجیدہ ارادہ کی ضرورت ہے آپ بهی اس بارے میں ضرور سوچئے گا اور عمل کیجیے گا -

اگر آپ کو بهی سوچنے پر مجبور کر دیا تو مہربانی فرما کر آگے بهیجیں-

شاید کسی بے نمازی کی طرف رحمت کا در کهل جائے!

حدیث ۔

🌹   *الصلوه عماد الدین* 🌹

🌹 نماز دین کا ستون ہے 🌹


  • نماز قائم کریں قبل اس کے آپ کی نماز پڑھی جاۓ ۔

Post a Comment

0 Comments